Dotter

Mix Megapol Unplugged med Dotter – direkt från hennes hem

Mix Megapol arrangerar återkommande Unplugged-spelningar med aktuella artister. Den senaste gången var för bara ett par veckor sedan, med Anna Bergendahl, Nea och Miriam Bryant. I morgon presenterar Mix Megapol Dotter i en unplugged-spelning från sitt eget hem.

På grund av coronaspridningen i Sverige kommer inga vanliga Unplugged-spelningar att kunna genomföras den närmaste tiden, men på fredag morgon anordnar morgonprogrammet Gry Forssell med vänner en radiosänd Mix Megapol Unplugged med Dotter, som gjorde succé i Melodifestivalen med ”Bulletproof".

Dotter kommer att medverka direkt från sitt eget hem, och Unplugged-spelningen kommer, förutom i radiosändningen, att kunna följas i Mix Megapols sociala kanaler.

Sändningen genomförs fredag 20 mars, klockan 7 på morgonen.