Premiär för Sveriges oblygaste podd ”Alla våra ligg”

Lyssna på ett klipp av Alla våra ligg här

Alla våra ligg är podden som pratar om sex. Två unga kvinnor som vi kallar för Ella och Linnea gömmer sig bakom fejkade namn för att kunna prata obehindrat om sex.

Ella” och ”Linnéa” anser att ett bra sexliv är en viktig och stor pelare för välbefinnandet. Dessutom är det kul att prata om sex, något de gör helt fritt. Ibland tillsammans med en av deras gamla sexpartners som gäster.

– ”Jag är så taggad att jag spricker! Att få prata frispråkigt, ärligt, sårbart och sen kombinera det med att prata det med något som är så kul att snacka om som sex – min dröm”, utbrister Linnéa.

– ”Tänk vad fett det vore om alla fick uttrycka sin kåthet och sexualitet helt fritt, utan skambeläggning och restriktioner? Det är just detta vi gör och fan vad kul det är”, säger Ella.

De har båda njutit av sina mycket intensiva singelperioder under åren, och har många bra historier att berätta på temat.

Podden är en uppmuntran till alla att njuta och att äga sin sexualitet och göra de val som man själv mår bra av, oavsett om det handlar om att ligga med en ny partner varje kväll, eller leva i celibat i flera år.

Alla våra ligg har premiär idag och hittas lättast i RadioPlay-appen eller via radioplay.se. Nya avsnitt publiceras varje torsdag.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Henrik Funke, programchef RadioPlay
E-mail: henrik.funke@bauermedia.se

Jonas Lindskov, podcastproducent
E-mail: jonas.lindskov@bauermedia.se

• podcasts

Bauer Media Group äger och driver Sveriges största radiostation Mix Megapol, nätverken Rockklassiker och Vinyl, Svensk Pop i Stockholm samt playtjänsten RadioPlay. Dessutom samarbetar Bauer Media Group med NRJ i Sverige. Bauer Media Group har 5 miljoner lyssnare i veckan och 2 miljoner per dygn i Sverige.