Premiär för Vinn Adams Pengar på NRJ

Premiär för Vinn Adams Pengar på NRJ

Imorgon bitti strax efter 7:00 så gör Adam Alsing entré hos Vakna med NRJ. Varje vardag vid 07:30, med start imorgon, är det dags för den kanske mest populära programpunkten i svensk radio - Vinn Adams Pengar!

Tävlingen är en frågesport och det gäller att slå Adam Alsing i allmänbildning. Gör man det så vinner den tävlande pengar från Adams privata plånbok.

- Det ska bli jättekul att tävla varje dag igen. Jag har saknat Vinn Adams Pengar och det blir skönt att starta varje morgon med en vinst, säger Adam Alsing självsäkert.

Vakna med NRJ sänds varje vardag 06-10 och leds av Martin Björk tillsammans med Malin Gramer och Messiah Hallberg.

Bauer Media är det självklara mediehuset för ljudbaserad underhållning. Vi ger dig plattformen, nätverket och möjligheterna att utveckla din talang, förverkliga dina idéer och göra din röst hörd. Med vårt breda utbud underhåller vi hela Sverige, on air, online och on demand med Podplay och RadioPlay - våra plattformar för tusentals populära podcasts.

Vi är en del av Bauer Media Group, finns i åtta länder; Sverige, Norge, Danmark, Finland, Polen, Slovakien, Portugal, Irland och Storbritannien och når mer än 55 miljoner lyssnare varje vecka. Vi är störst i Europa i digital och kommersiell audio. Vi skapar innehåll som når fram och låter människor uppleva ljudets kraft och möjligheter. Vi kallar det ljudeffekten.

Bauer Media är det självklara mediehuset för ljudbaserad underhållning.

Bauer Media är det självklara mediehuset för ljudbaserad underhållning. Vi ger dig plattformen, nätverket och möjligheterna att utveckla din talang, förverkliga dina idéer och göra din röst hörd. Med vårt breda utbud underhåller vi hela Sverige genom innehåll som når fram och låter människor uppleva ljudets kraft och möjligheter. Vi kallar det ljudeffekten.