Rebecca Stella och Vanessa väljer Podplay - igen

Nu är det klart att podden "Nu börjar livet" med Rebecca Stella och Vanessa lämnar Perfect Day Media och kommer tillbaka till Podplay. Nya säsongen har premiär idag den 16 augusti.

Sedan början av 2018 har bästa vännerna Vanessa Lindblad och Rebecca Stella varje vecka delat med sig av sina tankar och liv. Mellan februari 2020 - februari 2021 distribuerades podden av Podplay. Podden "Nu börjar livet" lämnar nu Perfect Day Media efter mindre än ett halvår och väljer att komma tillbaka till Podplay.

- Vi är superglada att komma hem till Podplay-familjen. Vi har saknat teamet alldeles för mycket och vi vet att vi kommer skapa magi tillsammans, säger Vanessa Lindblad.

- Nu är vi tillbaka efter ett härligt sommarlov och ser fram emot en nystart! Vi är otroligt laddade på att fortsätta dela med oss av våra erfarenheter, lärdomar och att ge en ofiltrerad och ärlig bild från våra liv till våra lyssnare, säger Rebecca Stella.

- Rebecca Stella och Vanessa gör ett fantastiskt jobb med podden ”Nu börjar livet” och därför är det väldigt glädjande att de nu kommer tillbaka till Podplay. Tillsammans ska vi se till att podden fortsätter växa och att den blir störst inom sin kategori, säger Henrik Funke, Produktchef Podplay.

Den nya säsongen har premiär på Podplay 16 augusti. Nya avsnitt av "Nu börjar livet" släpps varje måndag.