Rockklassikers Nakna Bröllop

Rockklassikers Nakna Bröllop - en bröllopsceremoni för oblyga

Rockklassiker tävlar ut en oförglömlig bröllopsceremoni till två lyssnare. Backyard Babies frontman Nicke Borg kommer att spela kärlekslåtar för brudparet. Dessutom rycker Europe-stjärnan Mic Michaeli in som kantor och hans bandkollega Ian Haugland tar emot bröllopslöftena. Det lyckliga paret står alltså inte nakna inför Gud utan ingen mindre än Ian Haugland.

- "Det kommer helt klart att bli en annorlunda upplevelse och ett minne för livet! Just nu funderar jag mest på var jag ska försöka fästa blicken under själva ceremonin", säger Ian Haugland.

Kampanjen "Rockklassikers Nakna Bröllop" har pågått i två veckor och gått över förväntan. Väldigt många par har varit intresserade av att gifta sig nakna. Nu är två par utvalda och genom en omröstning på Rockklassikers Facebooksida kommer det slutliga bröllopsparet att utses nästa måndag.

Finalisterna är:

Caroline och Robin från Helsingborg

Therese och Sebastian från Eskilstuna

Bröllopet kommer att äga rum i Rockklassikers lokaler 6 april.