Tilläggstid med Ekwall och Claes nytt tillskott på RadioPlay

Tilläggstid med Ekwall och Claes nytt tillskott på RadioPlay

RadioPlay inleder samarbete med fotbollspodcasten Tilläggstid med Patrick Ekwall och Claes Andersson. Podcasten sjösattes tidigare i år och blev snabbt en av Sveriges populäraste fotbollspoddar.

- Vi är så glada över att Patrick och Claes har valt att samarbeta med oss. På RadioPlay ska vi ha Sveriges bästa poddar och Tilläggstid passar verkligen in under den beskrivningen. Nu siktar vi tillsammans på att podden ska bli Sveriges största fotbollspodd, säger Lovisa Ohlson, Podcastchef RadioPlay.

Tilläggstid ger dagligen sina lyssnare aktuella rapporter från fotbollsvärlden. Patrick och Claes kommer under hösten rapportera från alla de stora ligorna i Europa samt gruppspelen i Champions och Europa leauge. Under 2018 kommer de hårdbevaka fotbolls-VM i Ryssland samtidigt som de fortsätter hålla koll på både Allsvenskan och de stora internationella fotbollsligorna.

- Vi brinner för fotbollen, vi har de bästa gästerna och vi är helt unika i Sverige. Tilläggstid är Sveriges första newscast och vi ger våra lyssnare 15 minuter aktuell fotboll varje dag, säger Patrick Ekwall.

Tilläggstid har premiär på RadioPlay idag. Lyssna för att vinna biljetter till fredagens slutsålda VM-kvalmatchen mellan Sverige-Italien på Friends Arena.

Tilläggstid med Ekwall & Claes. Dagliga rapporter från fotbollsvärlden – lyssna här.