Adam Alsing firas på 50-årsdagen av Vakna med NRJ.

Vakna med NRJ firar Adam Alsing 50 år!

Varje vardag klockan 07.30 så tävlar Adam Alsing i "Vinn Adams Pengar" i morgonprogrammet "Vakna med NRJ". I dag kom han till radion strax efter 7 som att det vore en helt vanlig dag. Men det är ju ingen vanlig dag, för idag är det Adams födelsedag!

Morgonen fortsatte med stort firande i studion så klart och Martin Björk, Malin Gramer och Messiah Hallberg överraskade den nyblivna 50-åringen med tårta, ballonger och sång och så fick han presenter förstås - 50 stycken fiskedrag!

- Och jag som trodde att ni hade glömt min födelsedag, jag hade till och med förberett ett litet besvikelsetal, säger en överraskad Adam.

Vakna med NRJ sänder varje morgon kl. 06-10, med Vinn Adams Pengar 07.30, på Europas ledande radiovarumärke - NRJ!