Gröna veckan hos Beans in Cup

Beans in Cup firar Grönan veckan!

Vi på Beans in Cup vill vara en förebild för vår omvärld är därför blir det viktigt att vi börjar med oss själva. Vecka 41 har vi gjort till vår Gröna vecka där vi vill visa på vårt engagemang på vår hållbarhetsresa. Under denna vecka kommer vi att färga vår hemsida grön och varje dag läggs inlägg i sociala medier upp, som har ett fokus på hållbarhet. Gröna veckan skapar möjlighet att sprida goda exempel, inspirera och öka kompetensen inom området. Det är ett tillfälle för oss att visa både för oss själva och för omgivningen att vi lever som vi lär, och kanske kan vi även utmana våra kunder och samarbetspartners?

Vi kommer prata Gröna maskiner, plastbantning, vår Svanenmärkta kaffelösning,Arvid Nordquists nya förpackning samt att vi som företag deltar i Break it impact challenge.

Följ oss gärna även på Facebook och LinkedIn varje dag under vecka 41 för trevlig och hållbar läsning!