Hur gör man för att måla om ett hus?

Hur gör man för att måla om ett hus?

Det är kul att måla - när man vet hur man gör. Att måla om ett hus är ett stort projekt. Du behöver vara väl förberedd och ha koll på både helhet och detaljer innan du drar igång. Om du ger dig tid är chansen stor att slutresultatet blir lyckat och att du dessutom har kul på vägen.

Börja med att samla på dig så mycket information du kan innan du sätter igång. När du känner dig redo och har bestämt dig för färg och kulör är det dags att bestämma när jobbet ska göras. Ska du måla en hel fasad får du räkna med att det tar ett par dagar.

För mer information, kika på vår hemsida, ring vår kundservice på 0200-21 21 21 eller besök närmaste återförsäljare. Våra återförsäljare kan ge massor av inspiration och smarta tips samt även ge dig vår nya bok om Hur gör man.