Beckers – Exklusivt utvalda kulörer sätter stilen!

Beckers – Exklusivt utvalda kulörer sätter stilen!

Beckers har plockat fram och sammanställt 20 av sina mest populära inomhuskulörer där alla matchar varandra. Enklare än så här kan det inte bli att kombinera en eller ett par färger och måla om hemma.

För två år sedan storsatsade Beckers med hela 336 nya, fantastiska inomhuskulörer. Ett komplett utbud som ger oändliga möjligheter till färgsättning av väggar och interiör. För alla är det dock inte helt enkelt att välja ut och göra sina kombinationsval av kulörer när det kommer till att göra om hemma.

Med detta i åtanke och med syftet att förenkla och underlätta för kunden har Beckers nu plockat fram och sammanställt de 20 mest populära kulörerna. Resultatet är tio ljusa kulörer i milda toner och lika många mer kulörstarka accentfärger.

Det unika med dessa är möjligheten att kombinera alla med varandra utan att behöva fundera över hur de färgmässigt står sig tillsammans. De 20 noga utvalda kulörerna fungerar nämligen utmärkt att mixa, oavsett vilken eller vilka man väljer.

För hemmafixaren innebär detta trygghet att våga måla en fondvägg eller ett helt rum och sätta en annan kulör som en färgklick på en möbel, utan att behöva bekymra sig för om slutresultatet blir fel.

För ytterligare information vänligen kontakta:
Pernilla Norberg, 0722-19 25 15, pernilla.norberg@beckers.se
eller Johanna Eklund, 08-400 255 17, johanna@perpr.se.

Bilder finns att ladda ner på perpr.se och beckers.se.