Officiell biljettagent till Formel 1

BE Resor är Skandinaviens enda Officiella biljettagent till ​Nederländernas F1 med ett kontrakt som sträcker sig i 3 år. Detta är väldigt unikt då Förbundet i Nederländernas GP valt att endast skriva kontrakt med 3 bolag runt om i världen. Formel 1 i Nederländerna körs på Zandvoort för första gången på 35 år och väntas bli en riktig storsäljare enligt BE Resors VD, Kliven Issa.

- Vi ansökte om det här kontraktet för 7 månader sedan och nu är det äntligen klart! Enligt vår kontaktperson var det över 400 bolag som ansökte från hela världen och vi lyckades vilket känns fantastiskt verkligen. Nu återstår det såklart mycket jobb med försäljningen av F1 biljetterna som vi kontrakterat men det ska inte vara någon omöjlighet då intresset för F1 biljetter varit enormt, säger Kliven Issa.

Nederländernas GP är inte det enda evenemanget som bolaget är Officiell biljettagent till. Det finns unika kontrakt till flertalet Formel 1 Förbund, MotoGP Förbund samt fotbollsklubbar i Premier League, La Liga, Serie A & Champions League. Många kontrakt har förnyats sedan 2008 då både arrangör och ​BE Resor varit nöjda. Bolagets VD beskriver det närmare.

- Varje kontrakt man skriver på är stort såklart med tanke på att man krigar mot hundratals bolag som vill åt samma kaka. Det här är ett kvitto på att vårt ryktet vi har bland fotbollsklubbar, förbund och arrangörer är väldigt positivt och det speglar sig även mot våra slutkunder tillägger Kliven Issa.

EVENT MED FLYG UTAN FLYG LÖS BILJETT

• f1 nederländerna
  • formel1 resor
  • formel 1

BE Resor är Sveriges ledande sportresebyrå som sedan starten 2007 nischat sig på fotboll, Formel 1 & MotoGP. Här man kan antingen köpa ett färdigt paket med flyg, hotell & evenemangsbiljetter eller skräddarsy sin sportresa efter egna önskemål. Som kund kan man känna sig säker då BE Resor är Officiell biljettagent som garanterar evenemangsbiljetter oavsett vilket event man är intresserad av.

BE Resor har även ställt en garanti till Kammarkollegiet enligt resegarantilagen för att skydda sina kunder ekonomiskt. Resegarantin som är ställd är bland det högst i branschen.

BE Resor AB

Presskontakt Bokning 036-71 81 41