Eko- och Fairtradenytt – Razza Raspberry Lemonade

Eko- och Fairtradenytt – Razza Raspberry Lemonade

Karma Drinks är skaparna av eko- och faitradedryckerna Karma Cola, Lemony Lemonade, Gingerella Ginger Ale, Summer Orangeade. Nu har de tagit deras smaka gott- och göra gott-motto till en ny rosa kolsyrad dryck, Razza.

Razza får smaken från naturlig hallon, ekologiska citroner och fairtradesocker. Den punkiga rosa lemonaden får en frisk citrustouch från sicilianska citroner med en bärig hallon-twist.

Låt oss razza till det i sommar!

Razza finns idag på flaska om 30 cl och kostar ca 29 kr. Burken lanseras senare under året och den kommer innehålla 25 cl och kosta ca 25 kr.

Karma Drinks finns exempelvis hos:
A43 – Göteborg, Baristo Art – Vadstena, Brick Österlen – Österlen, Bönan & Mustachen – Växjö, Café Rekommenderas – Falun, Cajsa Warg Vasastan – Stockholm, Ellery Beach House – Lidingö, Falköpings Saluhall – Falköping, Epi Bageri & Café – Gävle, Fair Trade Shop Globalen – Uppsala, Kale & Crave – Stockholm, Kustcharken – Kungshamn, Lilla Saluhallen – Östersund, Lundgrens Primörer – Kungälv, Materia – Göteborg, Ica Liljeholmen – Stockholm, Kahls The & Kaffehandel – Umeå, Paradiset – Webb, Restaurang NU – Stockholm, Saluhall.seWebb, Sega Gubben – Göteborg, Shaka Shaka – Stockholm, World of Ricardo – Halmstad, Wretmans Skafferi & Deli – Sundsvall.

Karma Drinks vill inte bara erbjuda världens godaste läsk utan även att bygga långsiktiga relationer med bönderna som odlar råvarorna för att hjälpa dem att skapa en bättre framtid. 1 % av försäljningen från varje dryck doneras till Karma Foundation.

Läs mer om Karma Drinks. Pressbilder hittar du här. Har du frågor får du gärna mejla mig. Läs våra tidigare pressreleaser här. Håll koll på senaste nyheterna från Beriksson på Instagram, här och Facebook, här.