Stefan Meyer Presenterar Eftersökt Chardonnay Rhodther Rosengarten, 2021 - En Höjdpunkt för Vinälskare!

Stefan Meyer Presenterar Eftersökt Chardonnay Rhodther Rosengarten, 2021

Stefan Meyer, känd för att producera vin av högsta kvalitet från Pfalz-regionen i Tyskland, är stolta över att meddela lanseringen av deras senaste mästerverk: Chardonnay Rhodther Rosengarten, årgång 2021. Detta exklusiva vin kommer att finnas tillgängligt för försäljning från och med den 24 november 2023, med start klockan 10:00.

Chardonnay Rhodther Rosengarten, 2021, erbjuder en nyanserad smakupplevelse med en tydlig rostad fatkaraktär. Smakerna inkluderar gula äpplen, valnötter, torkad ananas, brynt smör, vanilj, kardemumma och citrus. Denna komplexa symfoni av smaker ger en förförisk och unik profil till detta prestigefyllda vin.

Stefan Meyer Vineyards, en av Pfalz äldsta och mest respekterade vinproducenter, har en rik arvstradition och en passion för att producera viner av exceptionell kvalitet. Chardonnay Rhodther Rosengarten, 2021, är en fortsättning på deras engagemang för att förena tradition och innovation.

Produktinformation:

• Namn: Chardonnay Rhodther Rosengarten, 2021
  • Ursprung: Pfalz, Tyskland
  • Volym: 750 ml
  • Alkoholhalt: 13 % vol.
  • Produktnummer: Nr 94320
  • Pris: 259:- SEK

Berntson Brands är ett av de ledande varumärkesföretagen på den svenska marknaden för alkoholhaltiga drycker. Företaget har en lång och framgångsrik historia sprungen från det Bror-Eric Berntson skapade i slutet av 50-talet. Vi har under årens lopp utvecklat samarbeten med många av de största och mest välkända sprit och vinproducenterna i världen.

Vi marknadsför alkoholdrycker med fokus på kända varumärken.

Berntson Brands är ett av de ledande varumärkes företagen på den svenska marknaden för alkoholhaltiga drycker. Företaget har en lång och framgångsrik historia sprungen från det Bror-Eric Berntson skapade i slutet av 50-talet. Vi har under årens lopp utvecklat samarbeten med många av de största och mest välkända sprit och vinproducenterna i världen.

Berntson Brands
tullvaksvägen 2