Unik design – som är både tidlös & samtida

Unik design – som är både tidlös & samtida

Bertazzonis nya inbyggnadssortiment i Modern Series kombinerar glas och ädla metaller, vilket resulterar i produkter där vetenskapen möter konsten.

Det stora flertalet vitvaruprodukter på marknaden är just vita, eller i rostfritt utförande – men det finns mer spännande alternativ att tillgå. Inbyggnadsugnarna i Bertazzonis Modern Series erbjuds i fyra utföranden – rostfritt, matt svart, koppar och zink.

• Den som letar efter något lite utöver det vanliga bör definitivt ta en titt på våra inbyggnadsugnar i Modern Series, som kombinerar de senaste funktionerna med en både tidlös och modern design. Och det handlar inte bara om att ugnarna erbjuds i ett antal olika färger – de är helt unika i det att varje ugn är handknackad i till exempel koppar eller zink, säger Peter Ericsson, General Manager Bertazzoni Norden.

Bertazzonis nio olika inbyggnadsugnar i Modern Series (plus fyra specialugnar) är tillgängliga i butik nu, och rekommenderade cirkapriser, inkl moms, är mellan 9 000 och 32 000 kr.