Float hyllsystem - nu med tillhörande hyllplan

Float hyllsystem - nu med tillhörande hyllplan

I slutet på 2018 lanserade Beslag Design det eleganta och mångsidiga hyllsystemet Float. Med hyllplan som kompletterar systemet blir det nu ännu enklare att skapa sitt eget system. Variera, kombinera och förnya.

Float är ett nytänkande hyllsystem med en avskalad men ändå uttrycksfull design. Man kan skapa nästintill oändliga inredningsmöjligheter. Och med tillhörande hyllplan i genomfärgad svart och obehandlad MDF blir det nu ännu enklare att skapa ett komplett hyllsystem. Hyllplanen kommer att säljas i 2-pack och finnas i följande storlekar; 450mm, 600mm, 900mm.

Enkel och snabb montering
Float hyllsystem är lätt att montera och passar in överallt. Det är ett smart modulsystem med endast två aluminiumprofiler. Profilerna kan även kapas i önskade längder vilket skapar ännu större flexibilitet.

Öppen och lätt design
Float hyllsystem ger en öppen och lätt känsla. Float är även enkel att kombinera i olika sektioner eller tillsammans med befintlig inredning.

Bläddra i Float katalogen här.