Planero – utdragbart i lavagrått

Planero – utdragbart i lavagrått

Beslag Designs nya utdragbara förvaringsserie, Planero, gör det mesta lättillgängligt i köket samt ger en tydlig överblick över skåpets innehåll. Med heltäckande sidor i en lavagrå färg och en mjuk följsam design smälter det dessutom in i det moderna köket.

Cornerstone Maxx Planero

För hörnskåpet finns Planero i en version av Cornerstone Maxx. Ett utdrag som maximerar förvaringen i ett hörnskåp, där hyllplanen efter behov kan justeras i höjd. Elegant och ljudlöst glider båda hyllorna ur skåpet.

Tal Gate Planero

Ett klassiskt högskåpsutdrag med fem korgar som finns i två olika höjder. Tal Gate ger snabbt en vy över allt i skåpet och gör det man söker lätt att hitta. Graciöst och med lätthet kommer detta högskåpsutdrag ur skåpet och har en mjukstängande funktion med dämpning.

Sub Slim Planero

Ett smalt skåpsutdrag till en bredd av 102 mm med två hyllplan som skapar möjligheter och även tar vara på de små utrymmena i köket. Med sina heltäckande sidor ger även Sub Slim ett smidigt och strukturerat intryck.