Årets belysningskatalog är här

Årets belysningskatalog är här

Nu är Beslag Designs nya belysningskatalog lanserad, fylld med flera spännande belysningslösningar. Bland nyheterna hittar vi bland annat en ny LED-spot med flera smarta funktioner, två LED-armaturer, en ny dimmer samt en liten och lättmonterad lådbelysning.

Att möblera med ljus är en konstform som uppskattas av allt fler. Rätt placerade ljuskällor förändrar vår inomhusmiljö och skapar trivsel. Det handlar inte enbart om estetik utan också om paketerade tekniska lösningar. Beslag Design vill att det ska vara enkelt och roligt att skapa effektfulla miljöer och uppnå rätt stämning med belysning i ett hem eller i ett projekt.

Utvecklingen av LED-belysning går snabbt framåt och nya modeller och förbättrad teknik kommer fram hela tiden. Beslag Design har genom noga utvalda leverantörer möjlighet att erbjuda flera unika lösningar.

- Vi tycker det är spännande med nya LED-spoten Unika för den kombinerar belysning tillsammans med funktioner som dimring, USB-laddning och el-kontakt. Allt detta utformad i en köksbelysning som är både snygg och funktionell, berättar Jens Gustafson, säljare på Beslag Design.

Beslag Design har ett belysningssortiment som passar i kök, badrum, garderober och i möbler. Med flexibla LED-strips får du stora möjligheter till att inreda med belysning utan att kompromissa med ljusstyrka eller färgåtergivning. Förutom LED-strips hittar du även LED-spots, LED-profiler, LED-armaturer, dimmers, sensorer och drivdon i katalogen.

Exempel på produktnyheter:

• LED-spot UNIKA, flera smarta funktioner döljs i spotlightens centrum. Välj att lägga till Touch-dimmer, el-uttag eller dubbla USB-uttag. Ren design med utanpåliggande montering. Spoten är riktad 15° för optimal belysning av ytan.

• LED-armatur LADY, med modern och ren design utvecklad med ett universalfäste som gör att den kan installeras på skåpet, väggen eller spegelkanten.

• LED-armatur NOOR, en modern lättplacerad spegelarmatur utvecklad för att ge ljus åt alla håll. Det dubbla monteringsfästet möjliggör installation på spegelns kant- eller upphängningsprofil.

• Dimmer GIRO, en trådlös fjärrkontroll med en mottagare. Används för att slå av och på samt att reglera ljusstyrkan av belyningen som är ansluten till mottagaren.
  • Lådbelysning HIDDI, en liten lättmonterad låd- och skåpsbelysning med skruv- och klickfäste oberoende av skåpets bredd. En integrerad sensor bidrar till automatisk på- och avstängning under öppning och stängning.

Bläddra i katalogen här.