Svarta badrumsdetaljer med Base & Solid

Beslag Design presenterar nya, svarta produkter i badrumssortimentet Base & Solid. Svart är en effektfull och sober kulör som antingen smälter in mot en mörk bakgrund, eller som tar plats som utropstecken i inredningen.

Alltfler uppskattar att matcha och profilera detaljerna även i badrummet. Fler färger ger fler inredningsmöjligheter. De stilrena badrumsserierna Base & Solid finns numera i polerat, mattborstat, mässing och svart. Den uppdaterade färgpaletten ger ännu fler möjligheter att skapa ett harmoniskt och personligt rum.

Miljöbedömning

Flertalet av produkterna i Base & Solid-sortimentet är accepterade av Byggvarubedömningen, en förening som bedömer produkter ur ett hållbarhetsperspektiv för att minimera användningen av miljö- och hälsoskadliga ämnen i byggnader.

Gör inte hål i onödan!

Alla Base & Solid-produkter har självhäftande baksida. De är lätta att montera och man behöver inte borra hål i ytskiktet. Något som är särskilt uppskattat när det gäller montering i våtutrymmen.

Rum, kök, bad, hall

Hos Beslag Design finns handtagen, beslagen, förvaringen, tillbehören, benen och belysningen för alla rum. Till både hem, butik, kontor, restaurang och hotell. Detaljer som lyfter inredningen och gör helheten komplett.

Beslag Design är ett branschledande familjeföretag inom beslag- och interiörprodukter sedan 1972. Målsättningen är att ligga steget före med det allra senaste och att samarbeta med miljöanpassade leverantörer. Här finns handtag, beslag, förvaring, tillbehör, ben och belysning för alla rum. Till både hem, butik, kontor, restaurang och hotell. Beslag Designs kontor och lager ligger i Båstad. Kunderna finns i både Sverige och Norden. Hitta inspiration på beslagdesign.se

• Inredning

• byggvarubedömningen
  • base & solid
  • badrumstillbehör

• Båstad

Beslag Design AB är ett företag med stort fokus på produktutveckling som följer marknadens inredningstrender. Vi marknadsför ett brett sortiment av beslag och interiörprodukter.

Detaljer som gör helheten…” är ett begrepp vi strävat efter sedan företaget grundades 1972. Komplett sortiment med detaljerad information finns i företagets produktkataloger och på vår hemsida.

Varmt välkommen till oss på Beslag Design!

Läs mer på www.beslagdesign.se