Smidigare vårdplanering direkt i din smartphone

Den dagliga planeringen och tilldelningen av patienter/sängar och vårdteam blev just ännu enklare. Den nya versionen av funktionen planering i BESTmate® och BESTadapt® är nu tillgänglig för alla abonnenter. Planering är nu uppdelad i två områden med full översikt över planerbara och tilldelade patienter/sängar samt tillgängliga och tilldelade team. Integrationen mellan appen och mjukvaran BESTadapt® är 100% vilket betyder att allt som görs på någon enhet direkt är tillgänglig överallt för de som har rättigheter.

Några nyckelfunktioner är:

MOTTAGARPRIO

I patientdelen sätter du enkelt önskad mottagarprioritet på respektive patient/säng. Här ges även en varning om det finns helt oplanerade patienter/sängar på avdelningen.

TILLDELA TEAM

I teamdelen klickar du snabbt i vilka team du ska eller inta ska jobba i. Valen sker i realtid och är synliga för alla teammedlemmar och varning ges om du är ensam i ett team.

TEAMKONTAKTER

Under varje team finns information om medlemmarna som status, namn och roll. Här har man lätt åtkomst för att kontakta respektive medlem via telefon, meddelande eller epost.

• at the point of care
  • mobila arbetsredskap