Bibliotekstan lanserar digital jultävling

Shoppingområdet Bibliotekstan i centrala Stockholm lanserar en digitalt baserad tävling inför julen, med fyra rejäla presentkort i potten. Med jämna mellanrum publiceras bilder på fyra olika motiv i Bibliotekstan och genom att lista ut vad motivet föreställer och ta en bild på samma motiv och ladda upp bilden på sitt Instagram med rätt hashtag, #bibliotekstan, så deltar man i tävlingen.

Den första bilden publiceras i Bibliotekstans olika kanaler på fredag den 23:e november efter lunch. Därefter släpps tre motiv till, den 1:a, 10:e och 17:e december. Varje motiv börjar med en snäv närbild och sedan släpps bilder som blir tydligare och tydligare.

I potten ligger fyra presentkort, ett för varje deltävling, till valfri butik i Bibliotekstans shoppingområde. Samtliga till ett värde av 2.000 kr.

Bibliotekstan väljer den bästa bilden med rätt motiv och kontaktar vinnaren på Instagram.

För mer information, kontakta:

Alexander Åström
Bibliotekstan/Hufvudstaden