BIC Factory-företaget E&E Glasses nominerade till "Årets unga entreprenör"

För fjärde året i rad har företagsinkubatorn BIC Factory nominerade entreprenörer till det nationella priset ” Årets unga entreprenör ”. I år är design- och glasögonföretaget E & E-glasses nominerade. Entreprenörsgalan, som anordnas av Founders Alliance, går av stapeln tisdagen den 25 september i Stockholm.

Info om E&E-glasses: E&E glasses är ett norrländskt varumärke som designar glasögon och solglasögon. Bågarna är namngivna efter orter runt om i Norrland och färgsatta efter naturen såsom norrskenet och is. E&E Glasses har över 100 återförsäljare i närmare sju länder. Kontakt: Erik Johansson; 090-770550; erik@eoe-glasses.com