Ny medarbetare på Binosight: Malin Bjärkstedt, Customer Success

Ny medarbetare på Binosight: Malin Bjärkstedt, Customer Success

Sedan mitten av oktober har ett nytt ansikte dykt upp på kontoret. Välkommen Malin! Vi ser fram emot att ha en sådan driven lagspelare med på vår utvecklingsresa mot en hållbarare byggbransch!

Hej Malin, hur hamnade du på Binosight?

Utöver mitt tidigare jobb som arkitekt har jag en lite blandad bakgrund med studier inom digital design och praktisk filosofi. Jag har alltid drivits av ett engagemang för frågor rörande människor, hållbarhet, samhällspåverkan och system för förbättringsarbete. När jag hittade tjänsten hos Binosight kändes det som en chans att ägna mig åt alla dessa aspekter, dessutom med stor möjlighet att påverka. Så jag högg direkt!

Vad gör du egentligen på jobbet?

Hittills har jag fått jobba mycket med att planera och genomföra workshops som vi hållit för våra kunder och samarbetspartners. Tillsammans med resten av Customer Success-gänget håller jag även på att vidareutveckla våra arbetsprocesser och strategier kopplat till Customer Success. Superkul! Utöver det genomför jag intervjuer och skriver olika texter till vår externa kommunikation.

Vad är det roligaste med ditt jobb?

Alla härliga människor! Det är ett så fint gäng som jobbar här och vi har så trevliga kunder!

Vad gör du när du inte jobbar/för att koppla av?

Antingen spelar jag bechvolleyboll eller volleyboll, eller så ligger jag på soffan med vår lilla hund på magen och kliar honom över ryggen.

Vad är något de flesta inte vet om dig/en fun fact?

I grundskolan när alla skulle lära sig simma var jag bland de sista att ta mig över bassängen, men sen i 14-15-årsåldern var jag Upplandsmästarinna i fjärilsim i ungdomsklassen.