Festivalen Into the Valley avslöjar första bokningen - DJ:n Jessie Granqvist

Med ambitionen att boka internationellt välkända artister, likväl som både nya och redan väletablerade akter på den svenska klubbscenen, kan Segrén Hedlund glädjande avslöja att Jessie Granqvist spelar under Into the Valley på Dalhalla i juli 2015.

Sedan sommaren 2011, då Jessie Granqvist började som resident DJ på en underground-klubb utanför Stockholm, har hennes välkända rykte som DJ växt sig allt starkare. Genom att börja spela på mer väletablerade barer och klubbar har hon även lyckats förmedla sin musik till en ny typ av publik.

Under sommaren 2014 har Jessie dels anordnat egna fester, men även delat scen med välkända DJ's såsom Kerri Chandler och Midland. Under sommaren 2015 tar hon alltså med sig technon upp till dalarnas skogar och Into the Valley.

Under följande dagar kommer fler bokningar avslöjas. För att få löpande information och uppdateringar, tryck på "följ"-knappen.