Pressmeddelande -

”Likheternas olikhet” - Vernissage på Galleri ”So Stockholm” 15 – 16 December Tider: Lördag kl. 12-20, söndag kl. 12-18

Utställare:

Anny Jernberg - Anny Jernberg har en utbildning från glasskolan i Kosta 2002-2005. Hon har bland annat praktiserat på HYBE som tillverkar ugnar, formverkstan i Kosta samt hyttan på Kosta glasbruk. Mer information på www.annyjernberg.se

Mia Callander - Mia Callander har tidigare jobbat med marknadsföring. Hon satsar nu allt på sin stora hobby; pärlor och smyckestillverkning och hjälper mer än gärna andra kvinnor i sin nuvarande yrkesroll och vill mer än gärna dela med sig och hjälpa andra att ta klivet ut i företagsverksamheten.

Mer information på www.2stenar.se

Tove Larsson- Tove Larsson har tidigare jobbat inom Ericsson och IBM men satsar nu helhjärtat på småföretagande. Hon tillverkar och säljer silversmycken i egen design av renaste silver.

Mer information på www.brokig.se

Ronnie Eck - Ronnie Eck arbetar utifrån en inre vision – målar en grund tills han når en känsla av mättnad i bilden. Efter det förändrar han metodiskt arbetet för att hitta fram till en ny känsla, ett nytt uttryck och en rörelse.

Mer information på www.ronnieeck.se

Eleonora Zoller - Eleonora Zollers har efter konststudier i både Sverige, Ryssland och USA nöjet att presentera sin konst som är inriktad på andlighet, kvinnlighet och sensualism.

Mer information på www.eleonorazoller.com

• julhandel
  • vernissage

• Stockholm

Add Heart grundades 2011 av Maryam Mostafalou och är idag ett företag som anordnar affärsresor till olika resmål med syfte att hjälpa nya företagare att lansera sina tjänster även utomlands. Detta är en plattform för småföretagare där försäljning, coaching och nätverkande hör ihop. En plattform full av konkret hjälp och stöd som leder till en hållbar verksamhet och lönsamma affärer.

Företaget anordnar även konstutställningar för att skapa möjlighet till möte mellan olika affärskulturer och anordnar kurser, föreläsningar och coachar. Som medlem kan man få rådgivning och bli hjälpt med nätverkande. Hemsidan erbjuder även platsannonser.

Läs mer på www.addheart.se

Maryam Mostafalou