Ewa söker vår nya kollega. Är det du?

Har du sinne för service och känsla för detaljer?

Vi söker en eventkoordinator med placering i Sundsvall
BizMaker erbjuder kreativa kontorsmiljöer och en effektiv process för utveckling av människor, affärer och nya tillväxtföretag. Som eventkoordinator projektleder du våra event och aktiviteter runt om i Västernorrland, och ser till att logistiken kring dessa fungerar friktionsfritt.

Du kommer vara del av ett mindre team där arbetsuppgifterna till exempel handlar om att hantera bokning av lokaler, mat, teknik, underhållning och föreläsare. I arbetet ingår att hantera relationer och avtal med leverantörer. Du kommer även att arbeta med fakturering och uppföljning.

Vi söker dig med utmärkta sociala färdigheter, en positiv attityd och en vilja att lära. För att passa i rollen bör du vara strukturerad, driven och ha mycket god samarbetsförmåga. Du trivs i en miljö som håller högt tempo och du känner dig trygg med att lösa problem och fatta egna beslut. Att du är kommunikativ samt talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska är en förutsättning för att lyckas i tjänsten.

Om oss
BizMaker är en företagsinkubator med kontor på sju orter i Västernorrland och på Ekerö i Stockholm. BizMaker är ett affärsområde inom Åkroken Science Park AB. Totalt är vi 22 medarbetare som tillsammans arbetar för att attrahera talanger, facilitera innovation och accelerera nytänkande idéer och företag i Västernorrland

Är du den vi söker?
Skicka din ansökan snarast till ewa.sandeheim@bizmaker.se (dock senast 2017-11-26). Vi har för avsikt att tillsätta tjänsten omgående, så intervjuer kommer att hållas löpande. Individuell lönesättning tillämpas och alla medarbetare omfattas av kollektivavtal. Tjänsten är en projektanställning t.o.m. 2018-12-31 med goda möjligheter till förlängning.