Årets kontor 2020 – Bjurfors Mölndal.

Bjurfors i Mölndal är Årets Bjurforskontor 2020

I konkurrens med 85 andra mäklarkontor tog Bjurfors i Mölndal hem det eftertraktade priset Årets kontor inom Bjurforskoncernen. Utmärkelsen delades ut på en digital gala under veckoslutet.

Priset ”Årets Bjurforskontor” baseras på en sammanvägning av affärsresultat och kundnöjdhet och delas traditionsenligt ut i samband med företagets årliga kick-off.
I år gick kick-offen av stapeln digitalt under fredagen den 5 februari och närmare 600 Bjurforsmedarbetare deltog.

Daniel Adelsson (mitten), fastighetsmäklare som driver Årets kontor – Bjurfors Mölndal. Här med Sven-Erik Kristensen, vd, Bjurfors Göteborg (till vänster) och Mats Ljung, ägare (till höger).

Kontoret i Mölndal utanför Göteborg drivs av fastighetsmäklaren Daniel Adelsson.

– Jag och mina fantastiska medarbetare är oerhört glada och stolta över utmärkelsen Årets Bjurforskontor 2020. Som team är vi ambitiösa, vill bygga långa relationer och arbetar hårt för nöjda kunder och lyckade bostadsaffärer. Det engagemanget i kombination med Bjurfors väletablerade varumärke och starka organisation ger oss goda förutsättningar att leverera en mäklartjänst i toppklass, säger Daniel Adelsson.

Mats Ljung och Ola Lundqvist, de båda ägarna till Bjurfors Sverige, uttalar sig i en gemensam kommentar om utmärkelsen.

– Med en av Sveriges skickligaste mäklare vid rodret och med dubbelt så stora marknadsandelar som tvåan dominerar de sitt område totalt. Under året har de trimmat teamet och tillsammans tagit ytterligare kliv framåt och uppåt. Det är ett team som framgångsrikt kombinerar en hög omsättning med hög kundnöjdhet, med engagemanget på topp. De är verkligen väl förtjänta utmärkelsen, säger Mats Ljung och Ola Lundqvist.

Hela listan över årets pristagare
Årets Bjurforsmäklare totalt: Daniel Adelsson, Bjurfors Mölndal
Provision: Daniel Adelsson, Bjurfors Mölndal