Nu öppnar Bjurfors mäklarkontor i franska Antibes.

​Bjurfors öppnar mäklarkontor i Antibes

Mäklarföretaget Bjurfors finns sedan 2006 representerade i Cannes. Tack vare ökad efterfrågan öppnar nu företaget sitt andra kontor i Frankrike - i Antibes.

Bjurfors fortsätter sin expansion, i Sverige såväl som utomlands. I Spanien har företaget sju mäklarkontor, och nu öppnar de sitt andra kontor på franska rivieran.

– Vi har vårt franska huvudkontor i Cannes. Tack vare ökad efterfrågan och hög kundnöjdhet expanderar vi nu och öppnar ytterligare ett kontor i Frankrike, på avenue Guillabert i Antibes, säger Harald Starke, franchisetagare och fastighetsmäklare med mer än 25 års erfarenhet av bostadsmarknaden i Frankrike.

Bättre service

Bjurfors verksamhet utomlands går under samlingsnamnet Bjurfors Real Estate. Harald Starke är ansvarig för den franska delen av Bjurfors Real Estate, och ser etableringen i Antibes som ett sätt att stärka Bjurfors erbjudande i Frankrike.

– Vår målsättning är att vara inkörsporten och även guiden till ett bra boende på rivieran för svenskar. Med vårt nya kontor i Antibes kan vi erbjuda en ännu bättre service till våra kunder, säger Harald Starke.