Bjurfors Ystad firar fem år och växer med 100%

Bjurfors Ystad firar fem år och växer med 100%

Bjurfors Ystad har förmedlat bostäder till Ystadsborna i fem år. Fastighetsmäklarna här har varit framgångsrika på sin marknad och i samband med jubileet välkomnas tre välkända ansikten att ta ett steg upp i karriären och ansluta sig till Bjurfors.

Det är de väletablerade och skickliga mäklarna Jessica Aleryd, Einar Granberg och Timothy Sjöberg som ansluter sig till Bjurfors Ystad.

- Vi har haft en fantastisk tillväxtresa i Ystad sedan vi öppnade kontoret 2018. Det känns riktigt bra att kunna utöka teamet med tre välkända ansikten. Vi är oerhört nöjda med den här matchningen och är övertygade om att vi tillsammans kommer att stärka vår position ytterligare i Ystad framöver, säger försäljningschef Caroline Stark.

I samband med jubileet bjuder Bjurfors Ystad in kunder, samarbetspartners och boende i Ystad till femårskalas. Under lördagen den 7 oktober bjuds det på festligheter på kontoret på Stora Östergatan 34.