Mia Skäringer adderar ett datum i Luleå och startar höstturnén den 24 oktober

Mia Skäringer adderar ett datum i Luleå och startar höstturnén den 24 oktober

- Luleå! Jag är så jävla taggad på en omgång till. Stan och människorna här är fantastiska. Kom och upplev den sista kärleks smockan i hop med mig. Jag lovar att ge mer än vad jag har. Att laga, riva upp, låta er leva och vakna. / Avig Maria - No more fucks to give

Den 8 mars 2018 meddelade Mia Skäringer att hon hade en ny föreställning på gång och resten är historia. Sedan premiären i oktober 2018 har det sålts 250 000 biljetter, föreställningen har varit ute på två turnévändor i Sverige och till hösten väntar ännu en.

Sedan tidigare är föreställningen i Luleå den 25 oktober slutsåld, men nu är det klart att det blir ytterligare en, och då dagen innan, dvs den 24 oktober. Biljetterna släpps idag kl. 10.00.

Manus: Mia Skäringer
Regi: Helena Bergström

Skrivet om föreställningen
Det här är showen vi kommer berätta om för våra barnbarn
5 getingar, Expressen

Mia Skäringers show är ett ”väckelsemöte”
5/5, Jönköpingsposten

Behovet av Mia Skäringer är stort. Kärleken till Mia Skäringer öronbedövande. Hon svarar med en storslagen föreställning gjord för arenor. Rockband, dansare, imponerande ljusshow. Känslostark, ilsken och rolig.
4 plus, Aftonbladet

Högsta betyg till Skäringer! …den stora styrkan i föreställningen är just att hon ger kvinnorna en röst. Ja, kvinnorna i plural – för Skäringer är mångsidig och kan ta sig an flera perspektiv med samma älskvärdhet. …ordet ”fantastiskt” är det som hörs mest efteråt.
Betyg 5, Corren

Stående ovationer tyder på att vi inte bara är redo, utan att vi längtar efter denna råa och ocensurerade feminism, som ruskar om gamla föreställningar.
5/5, NWT

Skäringer – ett knippe power som har fått nog
5/5, Östgöta Correspondenten

Föreställningen är modig, grov och därför rolig.
4/5, GP

Rått, närgånget och mäktigt med Skäringer.
4/5, Värmlands Folkblad

Skäringer bjöd på äkthet. Helt klart efterlängtat av publiken som aldrig tycktes vilja sluta klappa händerna och busvissla – både innan, under och efteråt.
5/5 Nerikes Allehanda

Turnéplan hösten 2019 - Avig Maria ”No more fucks to give”
24 oktober – Luleå, Coop Norrbotten Arena (NY, biljettsläpp 29 maj)
25 oktober – Luleå, Coop Norrbotten Arena (slutsålt)