Blomsterfondens tre verksamhetsområden hem, vård och omsorg och glädje och mening för äldre

Blomsterfonden blickar tillbaka på ett händelserikt 2023

Stockholm, 26 januari 2024 - Nu finns Blomsterfondens årskrönika för 2023 med höjdpunkter från det gångna året att ta del av på vår hemsida här. Läs den gärna för att få en inblick i Blomsterfondens aktiviteter och insatser under det gångna året.

Vi är så tacksamma för det stöd vi har fått från våra medlemmar, hyresgäster, givare och samarbetspartners under 2023. Genom allas engagemang och generositet har Blomsterfonden kunnat fortsätta det viktiga arbetet med att skapa en bättre tillvaro för äldre i samhället inom vårt ändamål hem & vård för äldre.

Om Blomsterfonden:

Blomsterfonden är en ideell förening som arbetar för äldres bästa, rätten till ett tryggt hem, professionell vård och god omsorg. Vi erbjuder seniorboende, äldreboende och hemtjänst och har stort fokus på social verksamhet för att bidra med glädje och mening i äldrelivet. Som medlem i Blomsterfonden kan man planera för sitt liv som äldre samtidigt som man gör gott för de som är äldre idag.

Läs Blomsterfondens årskrönika här