Hjälp äldre komma ut i naturen!

Hjälp våra äldre att komma ut i naturen!

Många äldre kommer inte ut i naturen så ofta som de skulle önska, speciellt när de har fysiska eller ekonomiska svårigheter. Varje dag hjälper Blomsterfonden ensamma äldre på våra boenden genom att arrangera aktiviteter som skapar gemenskap och samvaro, men vi vill göra mer!
Därför planerar Blomsterfonden för tredje året i rad att arrangera ÄldreKollo till sommaren.

Men vi behöver din hjälp!

Våra ÄldreKollon ger många ensamma en chans till möten med andra människor. Liksom till glädje och skratt.
För att kunna arrangera dessa utflykter är vi beroende av gåvor från medlemmar och givare.

Swisha din gåva till 9025305

Det är enkelt att använda Swish för att skicka din gåva. Vårt Swishnummer är detsamma som vårt 90-kontonummer: 9025305. Du kan också skänka din gåva på vår hemsida här

Med din hjälp kan fler äldre få en minnesvärd sommar! Tack!