SeniorboTorget ny webbtjänst för bättre service

SeniorboTorget ny webbtjänst för bättre service

Nu introducerar Blomsterfonden SeniorboTorget - en ny webbtjänst för förmedling av våra seniorbostäder. För våra köande medlemmar innebär det flera nyheter:

• Man kan logga in och se vilka lägenheter som just nu är lediga, få information om hyresnivån,
området, tjänster, se bilder, lägenhetsritning m.m.
  • Man kan anmäla sitt intresse för den specifika bostaden på hemsidan samt se hur många som
anmält sitt intresse och vilken kötid de har. De med längst kötid kallas till visning.
  • Man kan prenumerera på utskick via e-post varje gång en lägenhet i önskvärt område och
storlek blir ledig.

Vi ambition är att SeniorboTorget ska underlätta för våra köande medlemmer, erbjuda en bättre service, ge större möjlighet att ta del av information inför visning samt ge en individuell information om våra köande medlemmars aktuella köstatus.
För oss som arbetar hos Blomsterfonden innebär SeniorboTorget att vi kan dra ner på våra administrationskostnader, vilket i sin tur ger oss större möjligheter att fokusera våra insatser på den sociala verksamheten för våra äldre.

Välkommen in till SeniorboTorget här

För instruktioner hur du loggar in - se film här