BLÜCHERs klassiska golvbrunnar och duschrännor finns nu i färgerna guld/mässing och svart. Perfekt om man vill matcha blandaren!

Golvbrunnar i guld/mässing och svart

BLÜCHERs golvbrunnar och duschrännor har alltid tillverkats i rostfritt stål och kännetecknats av den borstade, rostfria finishen. Nu finns alla klassiker att få även med färgad överdel, för den som vill sätta sin egen stil på badrummet och matcha golvbrunnen med övriga inredningen. Kanske med blandarna som hör till duschen och till handfatet?

De avloppslösningar som nu lanserats i färgerna guld/mässing och svart är golvbrunnen Square Multi med fyrkantig överdel, golvbrunnen Trio med trekantig överdel för hörnplacering samt den avlånga duschrännan WaterLine i längderna 700, 800, 900 och 1000 mm för placering mot vägg eller fritt i golv.

BLÜCHER tillverkar golvbrunnar, golvrännor och rörsystem med tillbehör i rostfritt stål, till bostäder och till industriella och kommersiella miljöer. BLÜCHER finns representerat i flertalet europeiska länder med tillverkning i västra Danmark. I Sverige finns vårt huvudkontor i Kalmar med försäljningskontor i regionerna Stockholm, Västsverige och Skåne.