Adventskalender med gourmetpopcorn 12 olika smaker!

Årets favoritkalender - Popcornkalendern

Poppa igång nedräkningen till jul med en exklusiv popcornkalender! En perfekt julkalender för dig som vill skippa den traditionella chokladkalendern, och istället avnjuta olika smakupplevelser med sött och salt i fokus - ända fram till jul!

Denna lyxiga popcornkalender är illustrerad som den snötäckta fasaden av Joe & Seph's faktiska popcornbutik. Kalendern öppnas som en stor bok, med 24 luckor innehållandes påsar i perfekt snack size.

Läs mer om Joe & Sephs julkalender här!

För fler högupplösta bilder, kontakta vår grafiker Ida på ia@bluebox.se

Taggar

Maria Björkholtz

Presskontakt PR-ansvarig 040-680 66 80