Storsäljande popcornkalender är tillbaka - i flera versioner

Förra årets succékalender från Joe & Seph´s är tillbaka - detta året i tre versioner. Nytt för i år är Joe & Seph´s veganska julkalender samt härliga gourmetpopcorn smaksatta med choklad.

Smaksatta, karamelliserade popcorn från det prisvinnande familjeföretaget Joe & Seph's visade sig vara en riktig favorit då julkalendern sålde slut rekordsnabbt förra året. Bakom 24 luckor gömmer sig popcorn i flera unika smaker. Den blå kalendern är en av årets nyheter och innehåller inte bara karamelliserade popcorn utan även Joe & Seph's utsökta chokladbitar med popcorn, omsluten av mjölkchoklad. En underbar blandning av sprött, sött och salt!

Joe & Seph's veganska popcorn-kalender öppnas upp som en bok och innehåller 24 luckor med handgjorda, prisvinnande och karamelliserade popcorn i olika smaker! Här får du bland annat mumsa i dig Joe & Seph's populära smaker Vegan Salted Caramel och Vegan Toffee Apple & Cinnamon, samt nya, exklusiva smaker.

För fler högupplösta bilder, kontakta sk@bluebox.se

Du hittar alla julkalendrarna här

• julkalender