Bluebox.se tjuvstartar Black Friday

Black Friday har kommit till Sverige och i år är det första gången Bluebox.se hakar på trenden. Då Bluebox.se huvudsakligen riktar in sig på presenter och har en stor försäljning av just julklappar tror vi att Black Friday är ett bra sätt att inleda julhandeln.

Black Friday inträffar den sista fredagen i november och kommer från början från USA. Dagen kännetecknar generellt att julhandeln sätter igång, butiker brukar ha öppet längre och har kraftiga prissänkningar samt specialerbjudande. Bluebox.se tjuvstartar Black Friday redan på onsdag kväll och erbjuder 15% på hela sortimentet.

- I år är det första gången Bluebox har en kampanj i samband med Black Friday. Vi tycker att det är ett kul sätt att starta julhandeln och hoppas att många passar på att handla sina julklappar redan nu.  Det ska bli riktigt spännande att se hur stort intresset för Black Friday är, säger delägare Charlotta Lannerheim.

Från och med klockan 17.00 den 25/11 till midnatt den 27/11 har Bluebox 15% rabatt på hela sortimentet så långt lagret räcker. Besök bluebox.se här.

• erbjudande
  • ehandel