Här är årets julklappar

Årets julklapp i Sverige 2016 blev VR-glasögonen. Vad årets julklapp på Bluebox.se blir är vi förstås också nyfikna på. Vi har en massa roliga julklappar att välja mellan och här kommer några vi tror kommer bli årets storsäljare.

Skärbräda - Dinner is coming - Inga GoT-fans har väl missat att vintern har varit på gång en längre tid, men vart tar middagen vägen? Med denna ordvitsiga Game of Thrones-inspirerade skärbräda är middagen alldeles runt hörnet!

Anti stöld-ryggsäck Bobby - Bobby är det närmsta du kommer i sökandet efter en tjuvsäker ryggsäck. Ryggsäcken har flera egenskaper som skyddar dig mot ficktjuvar samtidigt som den har en snygg och stilren design. Perfekt när du är ute på vift och vill att dina värdesaker ska vara trygga!

Kaffesil- Bryggkaffe direkt i koppen - Alla förtjänar att dricka gott kaffe! Med en kaffesil är det möjligt att brygga en snabb kopp av ditt favoritkoffein på bara fyra minuter. Som en tesil - fast för kaffe! Med Brew It Stick "kaffebryggare", kan du avnjuta en helt egen kopp utan att behöva använda dyra kapslar, eller snabbkaffe där det inte finns en kaffekokare.

Mössa med pannlampa - Håll dig varm och trygg i kyla i mörker med denna smarta lampmössa. Perfekt att använda då du behöver bra sikt samtidigt som du får händerna fria! Låt mössans lampa lysa upp i mörkret på promenaden eller löprundan, när du letar efter något du tappat ute eller ska hämta posten.

Bokstavstavla - Knåpa ihop egna texter på en retroinspirerad bokstavstavla! En svart bokstavstavla som blir till en snygg inredningsdetalj på väggen! Skriv ett meddelande, ett fint citat, en kom ihåg-lista, inköpslista, veckans schema eller kanske kvällens meny till finmiddagen - möjligheterna är många!

Se fler julklappar vi tror kommer bli årets julklappar här

För fler högupplösta bilder, kontakta vår grafiker Ida på ia@bluebox.se