Julklapparna till barnen!

Julafton närmar sig! Bluebox.se har julklappstips sorterade i kategorier så att det är enkelt att hitta i julklappsdjungeln.

Vi listar de bästa julklappstipsen till barnen!

Vetevärmare i form av gosedjur. En värmande kompis är aldrig fel! Våra vetevärmare värms enkelt i mikron och finns i många olika varianter. Vad sägs om en elefant, en giraff eller en sagolik enhörning?

Pysselkit med blandade pärlor. Gör egna armband av färgglada pärlor. Hälften av pärlorna är tärningsformade och andra hälften är i regnbågens alla färger. Kreativt och kul!

Lys upp rummet med ett ljuvligt moln! Molnlampan är tillverkad av miljö- och barnvänligt PVC, fritt från BPA.

En glittrande snöglob och nattlampa. Denna batteridrivna nattlampa är också en glittrande snöglob. Den behöver inte skakas, en mekanism får flingorna att virvla runt samtidigt som lampan sprider ett sken i regnbågens alla färger!

Frågespel - Krossa föräldrarna. Frågespelet där det är en fördel att vara ung! Du som vuxen kanske kommer att förlora spelet, men du kommer vinna kunskap om kidsens vardag!

Barnbestick i form av små maskiner. Får man leka med maten? Ja, varför inte! Perfekt för alla barn som matvägrar, eller vill ha en rolig stund vid matbordet. Constructive Eating-besticken är gjorda i gul plast med svarta gummidetaljer.

Nattlampa - Sköldpadda som projicerar små stjärnor i taket. Mysig nattlampa som skapar en "stjärnhimmel" i taket och på väggarna!

Pysselbok - Bilar. Skapa och pynta häftiga bilar med dessa pysselböcker! Klistermärken med bilrelaterade motiv medföljer.

Fler julklappstips till barnen hittar du här.

• barnrum
  • nattlampa