Uppvakta på Fars dag med en fyndig present

Den 9 november är dagen alla pappor väntar på! Ett stilrent fjärrkontrollställ kanske faller den strukturerade pappan i smaken. Eller varför inte en pizza-skärare i form av en cykel, som kan få vilken farsgubbe som helst att le.

Ny för säsongen är cykel-pizzaskäraren som ger perfekta pizzaslices på rekordfart. Passar utmärkt både till cykelfantasten och pizzaälskaren. Finns även i gul-svart. 189 kr. Läs mer här >>

Smart fjärrkontrollställ skapar ordning på soffbordet. Här finns plats för flera fjärrkontroller och även mobiltelefonen och glasögonen. 199 kr. Läs mer här >>

Ett stilrent ställ i trä för alla sorters surfplattor. Snyggt ställ när du inte surfar - fungerar även som ”kokbokshållare” i köket. 159 kr. Läs mer här >>

Charmiga porslinsmuggar med ansiksuttryck. Glad, trött eller sur? Låt pappa visa dagens humör redan vid frukostbordet. De handgjorda porslinsmuggarna är tillverkade med dubbel väggisolering som håller drycken varm på insidan och händerna svala på utsidan. 125 kr. Läs mer här >>

Kopp "The Father". En vit porslinsmugg med texten "The father i blå färg. 139 kr. Läs mer här >>

Whisky-glas med rundad botten från Sagaform. 199 kr. Läs mer här >>

Haupt lakrits. Lakrits med chokladöverdrag. 89 kr. Läs mer här >>

Bluebox.se tipsar om presenter i alla prisklasser på Farsdags-sidan. På bara några klick är presenten beställd och skickas redan samma dag, om kunden beställer innan kl.14. Paketet kan skickas direkt till pappa, eller hem till kunden. Om man vill lägga sin beställning i god tid innan Fars dag går det även bra att välja ett senare datum för Bluebox.se att posta paketet!

Nedan kan du ladda ner högupplösta bilder. Kontakta Stina på sk@bluebox.se om du har några frågor eller önskar fler bilder.

• fars dag
  • kök

Bluebox.se - Roliga prylar och presenter i blåa boxar!

Bluebox.se är en av Sveriges äldsta, renodlade webbshoppar och har funnits på nätet sedan år 2000.
Vi säljer roliga prylar, och har massor med presenttips och presenter till alla högtider såsom Alla hjärtans dag, Mors dag, Fars dag, Påsk, Studenten samt födelsedagar. Och självklart har vi tonvis med Julklappstips och Julklappar på sajten.
Vårt sortiment innehåller ca 2500 färgglada och roliga prylar som förgyller vardagen, och våra varor, som namnet antyder, skickas ut i blåa boxar!
Vi lagerhåller alla varor själv för att säkerställa snabb leverans. Kunden får själv välja när vi ska posta paketet! Presentinslagning och hälsningskort finns som tillval om man vill skicka en present.

Du hittar oss på http://www.bluebox.se/