Sven Larsson, regionansvarig i Skåne, tar emot utmärkelsen från Gunnar Selheden, grundare av BNI Sverige. Fotograf: Johan Arnmarker.

Skåne är Årets BNI-region

Årets BNI-Region är en utmärkelse till alla affärspartners och konsulter för sitt fantastiska arbete med att bidra till varandras utveckling och affärer.

- All framgång bygger på lagarbete, så denna utmärkelse är verkligen våra affärspartners och våra konsulters, säger Sven Larsson, regionansvarig BNI Skåne.

Sven Larsson leder verksamheten tillsammans med BNI-konsulterna Pernilla Lindeberg, Fredrik Carlsson, Karin Kotteby, Peter Jangstål och Dan Svanfelt.

- För mig som konsult, så blev jag verkligen jätteglad. Det är ett kvitto på att vi jobbar på en bred nivå för att nå framgång tillsammans i regionen. I BNI Star Lund, där jag är konsult, har vi riktigt bra energi just nu och många som är intresserade av att vara en del av vårt team vilket skapar otroliga möjligheter, säger Pernilla Lindeberg.

Årets BNI-region går till den region med högst nettotillväxt av affärspartners under de senaste tolv månaderna.

Fotograf: Johan Arnmarker