Carola Hällgren nominerad till Årets Affärsnätverkare 2013!

Carola Hällgren nominerad till Årets Affärsnätverkare 2013!

Carola Hällgren på Progresi assessment & development AB, har nominerats till utmärkelsen Årets Affärsnätverkare 2013. Bakom utmärkelsen står affärsnätverket BNI.

Nomineringen till utmärkelsen lyder:

Hon är en aktiv BNI-medlem som hjälper sina BNI-kollegor till fler affärer genom många referenser. Hon är närvarande både fysiskt och mentalt, bidrar genom såväl referenser som besökare. Carola har också gjort ett strålande jobb som medlemskoordinator det senaste året och starkt bidragit till att teamet utvecklats positivt med högre energi och nya, mycket givande, medlemmar. Carola har alltid sina teamkollegor i bakhuvudet och passar på att sälja in dem i många sammanhang.

Carolas egna ord om nomineringen:

”Jag känner mig mycket hedrad av nomineringen. Att bjuda på mitt nätverk till andra jag har stort förtroende för är självklart för mig och något jag tycker är genuint roligt. Det känns förstås roligt att andra också har uppfattat det.”

Fram till och med 17 oktober kan nominering ske via www.affarsnatverkare.se och på sidan sker även en omröstning på kandidaterna. Den slutgiltiga bedömningen görs sedan av en jury. Vinnaren utses vid en mingelkväll i Stockholm den 25 november. Utmärkelsens syfte är att synliggöra nätverkandet som en viktig del i företagarens försäljning och marknadsföring och bland tidigare vinnare hittas namn som Pär Johansson, Isabella Löwengrip och David Lega.

Juryn består av vana nätverkare och entreprenörer; Bicky Chakraborty som byggt upp den största helt svenskägda hotellkedjan Elite Hotels, Mia Törnblom som är coach och aktuell författare, Olle Zetterberg, VD för Stockholm Business region, Therese Albrechtson, framgångsrik entreprenör och föreläsare samt Gunnar Selheden, vd för BNI i Norden.

Arrangör för denna tävling affärsnätverket BNI (Business Network International) . BNI hjälper sina medlemmar att på ett helt unikt sätt bygga ut sina kontaktnät som bevisligen leder till många nya affärer med effektiv mun-till-mun-marknadsföring.

Läs mer om BNI på www.bni.nu

För mer information, kontakta:

Gunnar Selheden, VD för BNI i Norden

031-778 06 20, gunnar.selheden@bni.nu

Rösta på Carola här, http://www.affarsnatverkare.se/Nominerade/Profil/carola_hallgren_353.html

BNI är världens och Sveriges största affärsnätverk som får affärer och företag att växa. Att vara medlem i BNI är en långsiktig investering som ger nya affärer och skapar tillväxt, inte bara för dig utan också de andra i nätverket. Under det senaste året har varje BNI-medlem i genomsnitt skapat nya affärer för över 400 000 kr. Det är tillväxt på riktigt - nya affärer för dig och fler jobb för samhället.