Här är finalisterna i Årets Affärsnätverkare 2014!

Här är finalisterna i Årets Affärsnätverkare 2014!

Årets Affärsnätverkare är ett årligt återkommande event där en affärsman/kvinna och entreprenör, som använder nätverkande som viktig metod för att skapa affärer, utses till vinnare.

- Att sitta med i årets jury var en riktig utmaning, med många intressanta nomineringar hade vi tuffa beslut att fatta. Årets finalister håller oerhört hög kvalitet och är alla värdiga vinnare, säger jurymedlemmen Mia Törnblom.

Den namnkunniga juryn, bestående av Ola Lauritzson, Therese Albrechtson, Mia Törnblom, Bicky Chakraborty, Michel Issa och Gunnar Selheden har nu utsett 2014 års finalister! Vinnaren koras vid ett stort mingelevent i Stockholm den 10 februari 2015 på Berns Salonger då juryn är på plats tillsammans med årets prisutdelare, finansmannen och entreprenören Sven Hagströmer.

Finalister 2014;

• Christina Saliba

Företagsledare inom PR-branschen.

• Lina Thomsgård

Krönikör, PR-strateg, radioprofil och entreprenör som ständigt är aktuell i kampen för jämställdhet.

• Jessica Larning

Platschef på ett av Göteborgs största träningscenter, driver och utvecklar verksamheten med 60 anställda.

• Christian Johansson

Driver företaget Mrs Curlies AB som säljer gammaldags konfektyr och snabbt skapat en fin tillväxtresa.

• Frida Boisen

Chefredaktör för GT, reporter, krönikör och debattör.

• Niclas Carlsson

VD och grundare av Founders Alliance, ett oberoende nätverk för svenska entreprenörer.

• Pernilla Ramslöv

VD och grundare av IT-konsultbolaget NOX Consulting.

-------------------

Läs mer om de nominerade på www.affarsnatverkare.se. Utmärkelsens syfte är att synliggöra nätverkandet som en viktig del i företagarens försäljning och marknadsföring.

- En bra nätverkare har många relationer, arbetar strukturerat och är van vid att både ge och ta. För att lyckas utveckla sitt nätverk måste man vara generös med sina egna kontakter, kommenterar Gunnar Selheden, VD för BNI och en av medlemmarna i juryn. Bland tidigare vinnare hittas profiler som Carina Nunstedt, Pär Johansson, Isabella Löwengrip och David Lega.

-------------------

Initiativtagare är affärsnätverket BNI (Business Network International). BNI hjälper företagare att, på ett helt unikt sätt, bygga ut sina kontaktnät genom effektiv referensmarknadsföring, ett koncept som bevisligen leder till många nya affärer.

Läs mer om BNI på www.bni.nu

För mer information, kontakta:

Gunnar Selheden, VD för BNI Norden

031-778 06 20, gunnar.selheden@bni.nu

Kategorier

BNI är världens och Sveriges största affärsnätverk som får affärer och företag att växa. Att vara medlem i BNI är en långsiktig investering som ger nya affärer och skapar tillväxt, inte bara för dig utan också de andra i nätverket. Under det senaste året har varje BNI-medlem i genomsnitt skapat nya affärer för över 400 000 kr. Det är tillväxt på riktigt - nya affärer för dig och fler jobb för samhället.