Mattias Ljungdahl, Partnerdata, Värmlands representant till Årets Affärsnätverkare 2010

Pressmeddelande -

Fjolårsvinnaren heter David Lega och vann för sin osjälviska framtoning och en fantastisk förmåga att entusiasmera och inspirera i sitt sätt att hjälpa andra unga företagare.
Mattias Ljungdahl från Partnerdata i Karlstad har i år blivit nominerad som Värmlands representant till titeln Årets Affärsnätverkare där han tävlar i stark konkurrens med bla Jan-Åke Jonsson, Christian von Koenigsegg, Johan Staël von Holstein, Blondinbella och Sven Hagströmer.
Mattias är en initiativrik och inspirerande person som utvecklar och vårdar sitt personliga nätverk och därigenom hjälper andra företagare till affärsmöjligheter och även för sig själv. Han har genom åren bevisat vad ett väl underhållet nätverka kan betyda för det företag som anlitar honom. Han delar gärna med sig av sina kontakter och är inte sen att rekommendera personer i sin närhet som han vet är duktiga. En starkt bidragande orsak till årets nominering är att han gjorde en strålande insats som projektledare för event under internationella nätverkarveckan i Karlstad. Under hösten är han igång igen och den 21 Oktober är han åter projektledare för ett stort affärsnätverkarevent i Karlstad dit han räknar med att över 200 företag kommer för att knyta nya kontakter och skapa möjligheter för affärer.
Med rätt fokus, stort personligt engagemang och intresse för både människor och affärer har Mattias visat sig vara en stor och värdig nätverkare.

Niclas Edlund från Avis som nominerat Mattias säger såhär:
Mattias är extremt fokuserad på att bygga och underhålla nätverk. Genom att arrangera samarrangemang med andra affärsnätverk så breddar han sitt nätverk samtidigt som han sätter sig i fokus. Med sin sociala kompetens och glada humör så vinner Mattias snabbt företroende. Han blev utsedd till BNI Bilans bästa affärsnätverkare 2009

Direktlänk: http://www.affarsnatverkare.se/Nominerade/Profil/mattias_ljungdahl_138.html

Mattias Ljungdahl, Partnerdata 070-518 31 31
Niklas Johansson, BNI Värmland 070-115 63 93