Team BNI Celebrate Online

Sverige och Norden har startat sitt första permanenta online-team!

Sverige och Göteborg är först i Norden med att starta upp ett permanent online-team inom ramen för affärsforumet BNI. - Vi har under 21 år byggt upp Sverige med full fokus på att skapa starka affärsforum som ses fysiskt där det personliga mötet har varit en viktig del. Nu har vi tagit klivet in i den digitala världen på riktigt. Att vårt första online-team har sin hub i Göteborg gör det inte sämre, det var ju här jag startade det första live teamet i Norden 1999, säger Gunnar Selheden, grundare och VD för BNI Sverige.

Den 14 mars 2020 kom mailet om att BNI:s ca 10 000 affärsteam världen över omedelbart skulle upphöra med fysiska möten. Kommande vecka startade de första teamen igång med Zoom-möten och efter ett par veckor hade de flesta team i världen ställt om till online-möten.

- När pandemin slog till gick vi online och har nu tränat ett år på att utveckla BNI:s koncept och framgångsfaktorer till att fungera även i ett digitalt forum och det är därför jag med stor glädje och inspiration ser det första renodlade online-teamet i Norden födas, säger Gunnar Selheden.

Teamet, BNI Celebrate online, har startats av Andreas Skön som driver bolaget Skön Underhållning. Teamet består av 33 drivna affärspartners som tillsammans vill hjälpa varandra till fler och bättre affärer genom professionellt och strukturerat affärsnätverkande.

- Jag och teamet har byggt upp BNI Celebrate Online tillsammans, och nyckelordet är just teamwork. Vi delar visionen om att bygga ett affärsteam med bra grund där alla affärspartners kompletterar varandra. Jag valde just online för att det är effektivt, lättåtkomligt och för att det ligger rätt i tiden. När företag runt om i hela världen nu väljer ”remote work” som standard så kändes det helt rätt att vi också ska göra det, säger Andreas Skön, BNI-konsult för Celebrate Online.

BNI Online är en ny utveckling av BNI:s koncept som nu erbjuds som ett effektivt sätt att skapa affärsmöjligheter utan ställtider, resor eller extra omkostnader.

För mer information kontakta:
Gunnar Selheden, 070 - 813 43 88
Andreas Skön, 070 - 896 59 73