Författare från Bokfabriken startar blogg om skrivandet

Författare från Bokfabriken startar blogg om skrivandet

Birgitta Bergin och Christina Larsson, båda framgångsrika författarinnor på förlaget Bokfabriken, startar en ny blogg tillsammans med kommunikatören och novellförfattaren Lizelott Edvinsson: www.ketchupoftheday.se

I dag, den 16 augusti slår portarna upp för den nya bloggen som kommer innehålla allt mellan himmel och jord, men ur ett skrivande perspektiv.

Birgitta Bergin, aktuell med boken En oemotståndlig affär

Här får du kika in i en författares vardag och även delta i brännande ämnen som berör mig - och kanske dig!

Christina Larsson, aktuell med boken Alibi AB:

Följ med från sidan ett när jag skriver ett nytt manus och berättar om mitt författarliv.

Lizelotte Edvinsson, kommunikatör och novellförfattare:

Jag brinner för det skrivna ordet både i och utanför arbetet som informationschef. Jag är frankofil och Göteborgare och drömmer ibland om att bli månskensbonde.

Kontakta upphovskvinnorna för mer information:

birgitta@birgittabergin.se

christina@christinalarsson.nu