​Evan Smoak tillbaka – tredje boken i Gregg Hurwitz trilogi

​Evan Smoak tillbaka – tredje boken i Gregg Hurwitz trilogi

För somliga är han Orphan X. Andra känner honom som Nowhere Man.

Han hämtades från ett barnhem och antogs till regeringens topphemliga program där han tränades för att bli ett dödligt vapen.

Men för Jack Johns var han pojken Evan Smoak. För trots all den farliga träning han fått, såg Jack Jones honom som en son.

Men Jack Jones visste för mycket om programmets ruttna insida, och till slut ansåg sig någon vara tvungen att tysta honom. Och ger du dig på den enda person som behandlat Evan Smoak som en människa – då kommer han efter dig, utan nåd …

En man utan nåd är den tredje boken i Gregg Hurwitz Orphan X-serie.

Nu finns En man utan nåd på svenska som e-bok och ljudbok!

Sagt om Gregg Hurwitz böcker:

”Ren och oförfalskad ’bita-pånaglarna-och-stanna-uppe-hela-natten-spänning’.”
Harlan Coben

”Läs den här boken – du kommer att tacka mig sedan.”
David Baldacci

”På alla sätt helt makalös!”
Lee Child

”Evan Smoak är den mest spännande huvudpersonen sedan Jack Reacher. Och Reacher skulle verkligen gilla den här killen.”
Jonathan Kellerman

Gregg Hurwitz är uppvuxen i San Francisco och bor idag i Los Angeles. Han har studerat vid Oxford och har examen både från Harvard och Trinity College. Hurwitz debuterade 1999, har 15 thrillers bakom sig och är utgiven i 25 länder. Han skriver också manus till film, teve och serieromaner.

Författare: Gregg Hurwitz • Titel: En man utan nåd • Format: E-bok/Ljudbok ISBN  • Släppdatum: 3 augusti 2019 • Första recensionsdag: 8 augusti 2019

Recensions- och läsex: recex@bokfabriken.se