Från vänster, Hovig Tamamian, Johnnie Krigström, Linda Hallberg, Mattias Särnholm och Eddie Andersson.

BOLIST inleder samarbete med TV-programmet Stugdrömmar

Stugdrömmar är det populära renoveringsprogrammet på Kanal 5 och Max (tidigare Discovery+) med programledarna Johnnie Krigström och Mattias Särnholm. I programmet får människor hjälp med att förverkliga sina stugdrömmar och det är ett perfekt sammanhang för BOLIST och dess leverantörer att medverka i.

BOLIST har 170 byggvaruhus runt om i Sverige och genom det stora och rikstäckande butiksnätet kommer det alltid finnas ett byggvaruhus i närheten av de olika inspelningsplatserna, vilket underlättar leveranserna.

– Som Sveriges närmaste byggvaruhus får BOLIST bidra med det vi är bäst på, att leverera byggvaror till programmets alla byggprojekt runt om i landet. Vi vet också att många av våra kunder drömmer om att bygga eller renovera en stuga. Med det här samarbetet vill vi vara med och skapa inspiration och samtidigt visa att BOLIST är det bästa valet för den som vill realisera sina stugdrömmar, säger Eddie Andersson, Marknadschef på BOLIST.

I varje avsnitt fokuseras det på ett nytt byggprojekt. Programmen spelas in under våren och sommaren för att sändas på Kanal 5 och Max med start i början av september.