På G, på Boneo

Nu blir Boneo.se den snabbaste vägen till bostadsaffären!

Boneo lanserar nu “På G”, det största samlade utbudet av bostäder som ligger för kommande försäljning. Fler och fler bostäder läggs ut som kommande försäljningar på mäklarbolagens hemsidor, och många bostadsaffärer slutförs innan bostaden kommit ut för faktiskt försäljning. Med På G samlar Boneo det största utbudet av mäklare publicerade bostäder för kommande försäljning och skapar en plats där bostadsspekulanter enkelt och snabbt kan hitta kommande bostäder från mäklarbolag som publicerar bostadsannonser på Boneo. Boneo samlar idag flera tusen kommande bostäder och ca tusen fler än vad till exempelvis Hemnet har inom samma kategori.

Under tjänsten På G visas bostadsannonserna på Boneo med rubriken “Kommande” och “På G”. Bostadsannonser med rubriken “På G” är bostäder som i de flesta fall bara finns på Boneo.se eller mäklarbolagens egna hemsidor. Att annonsera kommande bostäder under På G på Boneo är kostnadsfritt både för mäklare och säljare.

“Vårt mål med Boneo är att hjälpa alla som är i bostadsresan att snabbt och enkelt hitta sin nästa drömbostad, och även hjälpa mäklare och säljare att snabbt hitta sina köpare. Med På G gör vi detta genom att samla flest bostäder för kommande försäljningar på ett och samma ställe och kostnadsfritt för alla, vilket underlättar för den som är på jakt efter ny bostad och snabbt vill göra en bostadsaffär”, säger Fredrik Engdahl, VD på Boneo.

Bland de mäklarbolag som lägger ut majoriteten av sina kommande försäljningar bara på Boneo och egna hemsidor finns bl.a. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling, HusmanHagberg, Bjurfors, Skandiamäklarna, ERA, Mäklarhuset och Mäklarringen. Fler mäklarföretag ansluter inom kort till tjänsten som ger Boneos besökare exklusiv access till det allra senaste på bostadsmarknaden. Genom att fortsätta utveckla innehållet under På G så har Boneo ambition att bli den snabbaste vägen till bostadsaffären genom att snabbt och effektivt sammanföra rätt objekt med rätt köpare.

Genom att samla de kommande bostäderna på ett och samma ställe blir Boneo en plattform som sparar tid för den som lägger ner tid på själva bostadsletandet och aktivt letar ny bostad. Satsningen går helt i linje med Boneos vision om att vara plattformen som förenklar för alla som befinner sig mitt i bostadsresan och aktivt ska köpa och sälja bostad.

Boneo är bostadsportalen med målet att vara den snabbaste vägen till bostadsaffären för köpare, säljare och mäklare. Boneo erbjuder flera tjänster som hjälper till att aktivt hitta rätt köpare till rätt bostad. Boneo har bl.a. det största samlade utbudet av kommande försäljningar via tjänsten På G, och bostad- samt nybyggnadsprojekt på Boneo matchas mot personer som har varit på visningar för liknande bostäder via Boneos spekulantregister, samt marknadsförs på Facebook och Instagram mot målgrupper skapade av Boneos unika data och mål-algoritmer. På Boneos anslutna mäklarbolags hemsidor har också besökare möjligheten att via Boneos bostadswidget hitta liknande bostäder och nybyggnadsprojekt på Boneo, allt för hjälpa till att koppla ihop rätt bostad med rätt spekulant som aktivt ska köpa ny bostad.