Boka en buss inför konferensen

Pressmeddelande -

Teambuilding, konferens eller utbildning? Festival eller skidresa? Boka buss redan idag.

Teambuilding, konferens eller utbildning? Dagsutflykt eller weekend? Festival eller fest? Idrottsläger eller skidresa?

Första versionen av plattformen som gör det möjligt att boka en buss på mindre än en minut är här! Fyll i antal resenärer, avreseort, destination, tid och datum. Välj en buss från listan i sökresultatet och betala med ett klick!

bookabus.com sorteras sökresultaten i första hand på komfort och verifierade kundomdömen. Det går även utmärkt att sortera resultaten baserat på pris. Genom att göra det enklare för kunder att boka buss och genom att underlätta för Sveriges bussbolag att göra en prissättning som matchar den aktuella marknaden, vill vi öka bussbranschens marknadsandelar.
Vi täcker idagsläget de största orterna i Sverige. Nya bussbolag tillkommer dagligen och antalet avreseorter växer snabbt.
Bookabus.com ägs av Vy Buss AB