Här är de mest rekommenderade mäklarna

Här är de mest rekommenderade mäklarna

Många använder sig av rekommendationer från vänner och bekanta för att ta reda på vad andra tyckt om en tjänst. Sedan Hittamäklare lanserade sitt rekommendationssystem har över 2000 mäklare haft nytta av tjänsten. Här är mäklarna som fått flest rekommendationer av tidigare kunder.

– Rekommendationer hjälper framtida säljare att känna sig tryggare med valet av mäklare eftersom de visar vad tidigare säljare tyckt om mäklarens prestationer. En rekommendation blir ett kvitto på att mäklaren presterat bra tidigare, säger Matilda Adelborg, PR- och marknadskoordinator på Booli och Hittamäklare.

Topp 5 per län
Vi har tagit fram en topplista på de mäklare som fått in flest rekommendationer av tidigare säljare.  Du hittar hela listan under "bifogade filer".